maaaalliinjohansson

13e oktober

Kategori: Allmänt

Då har vecka 3/5 påbörjat och allt gick väldigt bra på jobbet. Lite segt i slutet men annars har det varit en bra jobbdag. 

Efter jobbet for jag till hööks och köpte reflexväst, reflexkoppel och matchande halsband till Orre. Viktigt att synas!
Har ju egentligen totalt köpstopp men det är ju nödvändiga saker, sen är det internationella väblighetsdagen idag, så jag var vänlig mor Orris 😉 
Direkt jag kom hem så bytte jag bara om och tog Emmi och Oskar med mig så mötte vi upp Sanna och Ronnie. Vi tog en promenad i skogen några km utanför stan, där det var snö och oplogag. Inte att rekomendera med barnvagn! Sen att det var hemska uppförsbackar gjorde inte saken lättare haha. Men hundarna fick springa lösa och var väldigt nöjda, och vi var nöjda efteråt. 
David hade börjat med maten så den var nästan klar när jag kom hem. 
Diskade undan sen duscha jag och efter det for David någon timme, medans har jag busat och rivit ut alla leksaker Emmi har samtidigt som vi (jag) tittat på Whalgrens värld. 
David kom för ett tag sen och jag har precis sövt Emmi och snart sovdags. 


Kommentera inlägget här: