maaaalliinjohansson

14 november

Kategori: Allmänt

Gaaah så trött jag var imorse!! Fick tugga tuggummi och spela musik på högsta volym för att hålla mig pigg till jobbet. 

Allt har då gått bra idag, några väntetider men annars bra. På lunchen skärde jag kött och satte på kokning innan jag for vidare. 
När jag slutat tog jag bort köttet sen bytte jag om och klädde hund & barn. Tog en promenad till godisarenan där jag mötte upp Sanna så tog vi en promenad, sen gick jag hem. 
Så mycket trevligare med sällskap!
Kort efter jag kommit hem började jag med maten. Älgköttgryta som fick puttra drygt en timme och pommes å vitlöksbröd till. 
Sara och Felix kom hit och käkade. 
Blev väldigt gott, köttet blev lite för mört haha om det ens kan bli det, men annars mycket bra. 
David for efter middagen och när han kom tillbaka for jag och Sara en sväng. 
Nu är jag hemma och måste alldelens strax gå och sova. 


Kommentera inlägget här: