maaaalliinjohansson

2a november

Kategori: Allmänt

Imorse vaknade jag en minut före alarmet ringde, vilket flyt. Körde min gamla älskade linje idag, även om det inte är samma rutt, rutin eller kunder som innan jag gick på mammaledighet är det samma bil och på hemmaplan, vilket jag älskar. Lite nya kunder har det varit idag, i övrigt väldigt lugn dag. Åt lunch hemma, oxå en stor fördel med att vara på hemmaplan. 

Sen när jag var färdig med allt så tvättade jag lastbilen utvändigt och inne i skåpet. Var väldigt välbehövligt!
Direkt jag kom hem så ville rastlösa David låta E sova i bilen så han fick komma ut typ haha. Jag förstår fullt, även om man älskar att vara hemma blir det lätt lite långteåkigt om man inte har så mycket att hitta på. 
Hur som helst så är Emmis ögon mycket bättre! Hon är superpappig just nu, men hade inte alls varit rolig inatt. 
David och Timmy har tagit in poolen för förvaring medans jag badade E. 
Sen tog jag in vattenslangen och stoppa undan lite mer saker så nu är det vinterförberett helt. 
Emmsan har badat oxå, hon har käkat kvällsgröten men är vaken än. Vi hållee henne uppe så länge som möjligt idag så kanake natten blir bättre. 
Jag ska då snart gå ne i källarn i mitt lilla kryp in och sova. Hoppas på en mindre halkig dag imorgon. Var riktigt obehagligt på morgonen hur halt det var. Lite så att man önska man hade ett kontorsjobb och inte ett jobb i trafiken. Men det gick ju bra och blev mindre halt under dagen.  


Kommentera inlägget här: