maaaalliinjohansson

22a oktober

Kategori: Allmänt

Hon vaknade åtminstonde inte och var pigg någonting igår, men då hade vi en halvbråkig inatt istället. Vakande någong gång vid 8-9 tiden, vi låg kvar i sängen och myste sen somnade hon på min mage. Det är ju typ det mysigaste som finns så ville ju inte ta bort henne då, så då somnade även jag. Vi sov till närmare halv 12 igen haha.. jag känner att jag måste verkligen börja ändra min rutin hära, snart börjar jag ju jobba och då börjar jag ju typ mellan 3-5 i luleå.. 😂

Vi har bara busat och lekt fram tills Timmy, Amme och Charlie kom hit och drack kaffe. 
Kort efter att dom farit kom David hit. Det första han säger är " har en överraskning ute på bron skynda, gå å kolla!" 
Tankarna hann ju skena iväg, är det en supergullig liten minigris i en stor rosa rosett kanske?! 
Ha ha. Ingen minigris iallafall. Rakt framför ögonen så hänger det 3 döda orrar 😨 
Aldrig ätit orrkött så det blir spännande faktiskt!
Efter maten for vi till Emmis farmor Petra och drack kaffe och David flådde dom stackars små fåglarna..😷 
Sen när vi kom tillbaka hit fick hon gröt innan läggdags men somnade inte helt 100 fören precis efter David for vid 9. 
Nu ser jag lite serie!


Kommentera inlägget här: