maaaalliinjohansson

30 oktober

Kategori: Allmänt

Gårdagen blev lite pyssel och dona på. Jag och pappa fixade mina element som inte var igång, sen bytte han uttag i vardagsrummet. När Emmi vaknat kom mamma hit med henne och det hade gått så bra 🤗 

Sen for vi till garaget och tog med oss mat dit efter maten bytte pappa däck på min bil medans jag dammsög den litegrann. Lite invändig puts fick den oxå sen utvändigt å invändigt på rutorna. Man ser ut nu!! Haha. 
Sen när jag kom hem kom David hit. Jag gick och la mig och lyssna på bok redan klockan 7. Jag har flyttat ner i källaren för att få ostörd sömn när jag ska jobba. Jag lyssnar just nu på gansterprinsessan. Spännande bok, men verkligen hemsk och tyvär verklighetsbaserad. Många gånger har man blivit tårögd eller fått rysningar. Rekomdenderas fast jag inte lyssnat klart den. Dock gillar jag inte berättarrösten så supermycket så det är ett minus. 

Idag eller ja inatt iallafall var der uppstigning före klockan 03. Gick bra att ta mig upp sen for jag till jobbet i god tid för förberedelser och någon kopp kaffe. Sen var jag lite nervös inför jobbet men det var absolut inga problem idag. Var som att jag inte ens slutat jobba haha! Men väldigt kul att kollegor och kunder blev glad över att jag var tillbaka. 
Slutade halv 2 sen när jag kom hem så följde jag efter David som körde traktorn till unbyn så han fick skjuts tillbaka. 
Middag och stöka undan den sen har emmsan badat. Varit supertrött sista tiden så hon somnade väldigt fort. Jag ska strax gå och lägga mig och lyssna på boken medans jag laddar för en ny jobbdag.  


Jag bad david sätta på 4 koppar kaffe, men det rymdes tydligen bara 3..😅
Kommentera inlägget här: