maaaalliinjohansson

19 september

Kategori: Allmänt

Idag steg jag upp redan klockan 8, tog oss en promenad sen gjorde jag mig & Emmi redo för liten & stor i Mikaelskyrkan. Liten&stor innebär att man samlas, barnen leker, föräldrar surrar, sen sjunger man tillsammans och avslutar med fika. 

For dit själv men Sara och Felix kom dit lite senare. 
Innan jag blev mamma så tänkte jag Aaaaaaldrig gå på något så töntigt som babysång. Men sanningen är ju den att jag faktiskt varit på babysång en gång tidigare, och helt ärligt lär det bli flera gånger till. 
Hur töntigt det än låter så är det faktiskt riktigt trevligt, och framförallt så hade Emilia väldigt roligt största delen av tiden. 
Hon däckade direlt vi satte oss i bilen och sov vidare när vi kom hem. Passade på att dra ett städrace medans hon sov. Sen tog vi det lugnt, krypträna osv! 
Gjorde middagen färdig till strax efter 4 då David kom hit. 
For och veckohandlade när vi ätit, sen på kvällen åt Emmi kvällsgröten sen sövde David henne medans jag duschade. 
Sett lite tv och snart sovdags!


Kommentera inlägget här: