maaaalliinjohansson

16e april

Kategori: Allmänt

Dagen eller morgonen kickade igång 03. Lite för lite sömn som alltid för min del natten till måndag men det gick fina fisken ändå. Kom hem från jobbet vid 15, slog på kaffe så kom David och Emilia och hälsade på. Vi satt ute och sola, så härligt! När dom farit låg jag ute i solstolen i shorts och linne å bara lyssna på musik å njöt av solen. Amme och Charlie kom efter dom käkat middag. Vi fortsatte solandet, surr musik och kaffe även där. Hundarna busade jäärnet så dom var nog nöjda! 
När dom farit vidare cyklade jag över till mamma och pappa där även dom satt ute i solen. Fick ett glas vin sen fixade jag och pappa min cykel och sen for jag och Orre ut på årets premiärtur på cykeln. Några kilometer cyklade vi och orre var övertaggad men nu ligger han helt färdig i soffan. 
Just nu ser jag det nya avsnittet av Lailaland innan dusch och läggdags. 







Kommentera inlägget här: