maaaalliinjohansson

15 januari

Kategori: Allmänt

Emilia är vaken sen klockan 22 och härjar omkring, premiärkryper igenom sin tunnel hon fick i present för typ 8e gången. Spelar piano, leker med katten, kastar tåg och pratar.  Hoppas bara dom där nere kan sova.. klockan är snart 01 och hon är pigg som en lärka.. 
Jag ska då rasta Orre och ta ut alla soper sen försöka söva henne på något vis. 
Idag på dagen har jag varit gräsänka några timmar! For på soptippen två vändor sen har jag tagit det lugnt. Mina sambos kom hem och sen städade hon min kyl. Det behövdes haha, nu är den dock väldigt tom då bäst före passerat på många grejor. 
David kom hit och käkade middag med oss sen har vi druckit lite kaffe. Mamma och pappa kom även hit och hälsade på en sväng. 
David sövde Emmi sen for han och efter det har jag och sambon haft seriehäng! 
Emmis energi just nu alltså!! 😒 












Kommentera inlägget här: