maaaalliinjohansson

29e januari

Kategori: Allmänt

Idag var jag och Emmi uppe vid 7 redan. Hon blev dunder förkyld häromdagen så hon har inte sovit superbra tyvär. Verkar däremot släppt under dagen, igår var hon lite varm och hängig. 
Sambosarna sov till 9 tiden sen for dom kort efter det. Jag och Emmi var en liten sväng till luleå. Vi tog det lugnt ett tag sen for jag till mamma och pappa. Käkade middag sen gick jag igenom någon kartong med kläder åt E från mamma&pappas bekanta. typ en sopsäck blev det! 
Sen for jag, Sara och Emmi till mormor och morfar, m&p kom strax efter. Grattade morfar som fyller år.
Tyvär visade sig inte Emilia från sin bästa sida, trött och blyg tjej så vi fick fara ganska snabbt. Hon somnade i bilen och vaknade såklart när jag tog in henne men somnade om kort efter det. 
Möttes av ett smärre bombmedslag i köket när jag kom hem, min sambo hade fått för sig att städa mitt extremt kaosartade skafferi. Det var extreeemt välbehövligt alltså hahah! När bombnedslaget var organsierat igen så såg vi lite serier. Sista kvällen med sambos.. kommer bli så väldans tomt, en hund, en ettåring å en Amme mindre. 
Har ju som gått väldigt bra när dom bott här, vi fungerar ganska likadant uti det mesta. Visst nog har det varit något klagomål på hur diskmaskinen ska fyllas och att man tydligen inte ska blåsa tuggummibubblor haha! Men vi har ändå haft det väldigt roligt och hjälpt varandra. Känner mig inte riktigt redo för ett tomt hus men vi kommer inte bo långt ifrån varandra så! 
Nu mina vänner är det sovdags!










Kommentera inlägget här: