maaaalliinjohansson

30e januari

Kategori: Allmänt

Även denna morgon var jag och Emilia först vaken i huset. När övriga vaknat och blivit utfodrade försökte vi se lite black widdows, vi har bara två avsnitt kvar men vi hade inte så hög koncentration på morgon för serier så vi såg inte så mycket. 
Amandas moster kom hit en sväng på kaffe sen gjorde vi oss klara för att fara och lämna Charlie i bredåker. Vi for på dollarstore sen hämta en bil av pappa. Plockade upp Sanna sen for vi alla hit och började fylla skåpbilen med Ammes grejer från Emmis rum. Amme for och besikta hennes nya lägenhet sen bar vi in allt härifrån i den. Hem och käka lunch sen droppa vi Emilia hos Peder och Theresa  för att sen fara vidare till bredåker och fylla ett lass till. Vi hjälpte Ammes mamma att ta emot en kökleverans sen for vi tillbaka till stan. Jag for och hämtade E sen for vi alla + Filip och hämtade ett smetfullt lass hos Timmy. 
sen till Amme för att tömma bilen å lite uppackning. Vi avslutade denna flyttdag med en familjepizza. 
Väl hemma så är det väääldigt tyst och tomt så det får jag börja vänja mig vid. Emilia är dock vaken och piggare än jag vet inte vad och klockan är 11. Men halv nio hos Amme var hon supertrött men det vände direkt vi kom hem. Jag har suttit ocj vikt kläderna jag fick igår och nu ska jag väl bara vänta ut E tills hon blir trött. 





Kommentera inlägget här: