maaaalliinjohansson

7e januari

Kategori: Allmänt

Jag blir sååå matt av hennes nattliga beteenden. Hon har ju under några veckors tid somnade väldigt lätt på kvällen men däremot vaknat en timme senare och är efter det omöjlig att söva om. Nu kan vi även lägga till skrika hysteriskt och otrösligt i flera timmar där absolut ingenting hjälper. Inatt var hon så iallafall, 2h skrek hon oavbrutet och jag fick inte röra henne, ge napp, välling ingenting. Testade ta ut henne en sväng för frisk luft men det hjälpte ingenting.
låg och bara försökte vagga henne i famnen största delen men inge hjälp där heller. 
Så jag är väldigt glad att jag inte bor i lägenhet, däremot ska jag faktiskt investera i öronproppar.
Dagar/nätter som dessa varit senaste tiden får mig verkligen bara att längta mer till när jag börjar jobba, och det är väldigt trist för då tar jag inte vara på den korta mammaledigheten som är kvar. Men jag blir bara helt matt och tom, även dagar som dom här är dom dagarna man känner sig helt totalt oduglig till att vara mamma. David hämtade henne idag och var borta 5h, det behövde jag verkligen. 
For och handlade sen har jag spelat så hög musik så det än en gång är tur jag inte bor i lägenhet. 
Bakade 3 sorters fika inför Emilias 1årsdag, när det var städat i köket tog energin slut från 0-100 så legat i soffan utan tv och bara legat där, somnade även till och vaknade när gladärtan kom tillbaka. 
Gav henne gröt sen har hon lekt en stund innan läggdags. 






Kommentera inlägget här: