maaaalliinjohansson

12 maj

Kategori: Allmänt

Efter frukosten imorse så hade jag en missnöjd Emilia som visade på alla olika sätt hon kunde att hon ville ut i finvädret. Bara att lyda minibossen så vi packade med lite leksaker sen gick vi till lekparken. Rutchkana är verkligen en höjdare tycker damen, det och gunga högt (fort..?) I min famn. När vi gått tillbaka inväntade vi bara Sara och Felix sen möttes vi upp på affären. Kom till mig, lagade lunch sen har Sara bakat citroncheescake och gjort en tårta. När det var klart och hela huset i ett bombnedslag av vårat stök plus huliganernas stök flydde vi hemmet ut till en inhägnad där vi släppte barnen och hunden. Så smidigt med inhägnad, dom tre kunde springa fritt medans jag och Sara kunde njuta i solen. Felix och Emilia var så gulliga när dom sprang omkring dära. Vi var där någon timme sen for jag och mötte upp Sanna på affärn så handlade vi inför middagen. 
När jag kom hem så var Amme och Charlie här och väntade. Förberedde middagen lite sen kom Sanna så grillade vi massa gott. 
Planen var några glas vin, men blev typ pepsi istället. Vi gjorde upp en eld och eldade några timmar, så mysigt! 
 Alla har farit hem och jag har påbörjat operation återställa bombnedslag. Nu ska jag snart krypa ner i sängs. 











Kommentera inlägget här: