maaaalliinjohansson

22a maj

Kategori: Allmänt

Igår var det planeringsdag på fsk så jag och Emmi var lediga. Vi började morgonen med en promenad, långprommis för Emmi hon gick nästan hela vägen till och från ica supermarket helt själv. Hon älskar verkligen att vara ute nu! 
Sen for vi till luleå en sväng och när vi var tillbaka for vi två svängar till soptippen. Sen for vi och tränade inkallning på Oskar medans Emilia fick springa omkring. Efter middagen gick hela min familj över till mamma och pappa, då även katten inräknad! Fick mig en kopp kaffe och en surrstund med mamma. Gick hem och la Emmi så kom Amme hit. 
Vi satt ute rätt länge sen blev vi båda lite väl rastlösa så vi gjorde massa uthållighet&styrke tävlingar. Det var kul haha! 

Idag har jag kört råneå sen inhämtningar. Middag och sen läggdags för Emilia. 
Amme kom lite senare så har vi rensat min garderob och städat. Äntligen haha! 
Har duschat och nu ser jag film sen sovdags. 



















Kommentera inlägget här: